Joi, Septembrie 19, 2019
Autentificare

Logare in contul personal

User *
Parola *
Retine datele

Creeaza un cont

Toate cimpurile marcate cu un asterisk (*) sunt obligatorii.
Nume *
User *
Parola *
Repeta parola *
E-mail *
Repeta e-mail *
Cod securitate *

Marketing-publicitateRSS

În accepțiunea generală, marketingul reprezintă "știința și arta de a convinge clienții să cumpere" . Philip Kotler definea marketingul ca "un proces social și managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obțin ceea ce le este necesar și doresc prin crearea, oferirea și schimbul de produse și servicii o anumită valoare". Simplist, marketingul reprezintă "arta și știința de a vinde". Publicitatea se ocupă cu promovarea bunurilor, serviciilor, companiilor și ideilor, de cele mai multe ori prin mesaje plătite. Scopul direct ale acestor mesaje este stimularea dorințelor clienților potențiali, și formarea asociațiilor pozitive în legătură cu produsul sau compania promovată, scop care este atins prin folosința metodelor de manipulare psihologică mai mult sau mai puțin subtile.

Adauga website in aceasta categorie